۰/۰۰ |
۱۸۰ |
مأخذ: محاسبات نگارنده ۰۱/۰**P< , 05/0 *P<
مندرجات جدول ۴-۱۰نشان می دهد که رابطه بین کلیه ابعاد سیستم مدیریت دانش مشتری؛ شناسایی و توسعه مشتریان دانش محور ((r=0/635, P<0/01، جهت گیری دانایی محور ((r=0/562, P<0/01، فرهنگ مشارکتی ((r=0/649, P<0/01، زیرساخت سیستم های اطلاعاتی ((r=0/544, P<0/01، ارزیابی و انتقال دانش ((r=0/335, P<0/01،الگوگیری ((r=0/524, P<0/01 و درگیری مشتریان ((r=0/605, P<0/01 با نوآوری استراتژیک مثبت و معناداراست. لذا فرضیه پژوهش مبنی بر رابطه سیستم ابعاد مدیریت دانش مشتری با نوآوری استراتژیک مورد تایید قرار می گیرد. دانش مشتری با نوآوری استراتژیک مورد تأیید قرار میگیرد، یعنی به ازای افزایش شناسایی و توسعه مشتریان دانش محور، جهت گیری دانایی محور، فرهنگ مشارکتی، زیرساخت سیستم های اطلاعاتی، ارزیابی و انتقال دانش، الگوگیری و درگیری مشتریان، نوآوری استراتژیک نیز افزایش می یابد.
۴-۳-۲٫ آزمون رگرسیون گام به گام
در ادامه برای تعیین نقش سیستم مدیریت دانش مشتری و ابعاد آن در پیش بینی نوآوری استراتژیک از روش تحلیل رگرسیون گام به گام استفاده گردید. بدین منظور تک تک متغیرهای پیشبین به صورت مجزا وارد معادله رگرسیون شدند. در ابتدا تحلیل رگرسیون متغیر ملاک نوآوری استراتژیک بر اساس نمرات متغیرهای پیش بین مورد بررسی قرار گرفته است.
جدول ۴-۱۱: تحلیل رگرسیون نمرات متغیر ملاک بر اساس نمرات متغیرهای پیشبین
برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت jemo.ir مراجعه نمایید. |
مدل |
R |
R2 |
R2 تعدیل شده |
انحراف استاندارد برآورد |
۱ |
۶۴۹/۰ |
۴۲۱/۰ |
۴۱۸/۰ |
۷۰۳/۰ |
۲ |
۶۷۵/۰ |
۴۵۶/۰ |
۴۵/۰ |
۶۸/۰ |
۳ |
۷۱۵/۰ |
۵۱۲/۰ |
۵۰۴/۰ |
۶۵/۰ |
نوشتههای مرتبط
مظاهری، حمید.(۱۳۷۹). عناصر بنیادی پرورش تفکر ، اندیشه های نوین تربیتی ، دوره ۳ ،زمستانموسوی، معصومه.، حق شناس، حسن.، علی شاهی، محمدجواد.، نجمی، بدرالدین. (۱۳۸۷). اضطراب امتحان وبرخی عوامل فردی-اجتماعی مرتبط با آن در دانش آموزان دبیرستانی ادامه مطلب…
سیرجانی، لیلا. (۱۳۸۶). بررسی تاثیر هوش، خودکار آمدی و کمال گرایی بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه شهید بهشتی.سیف، علی اکبر (۱۳۸۰). اندازهگیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی.( ویرایش سوم)، تهران، نشر دوران.ﺳﻴﻒ، ﻋﻠﻲ اﻛﺒﺮ (۱۳۸۰)، ﺗﻐﻴﻴﺮ رﻓﺘﺎر و رﻓﺘﺎر ادامه مطلب…
شناسان ایرانی، ۱، ۲۸-۲۲٫بلاغی اینالو.(۱۳۸۹) در دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مرودشتﺑﻬﺮاﻣﻲ، ﻓﺎﻃﻤﻪ (۱۳۷۵)، ﻣﻘﺎﻳﺴﺔروشﻫﺎی ﺟﺮأت آﻣﻮزی ﺑﻪ داﻧـﺶ آﻣـﻮزان ﻛﻢﺟﺮأت دﺧﺘﺮ دﺑﻴﺮﺳﺘﺎﻧﻲ ﺑﺎ ﺷﻴﻮه ﻫﺎی ﻣﺸﺎوره ﮔﺮوﻫﻲ و ﻣﺸﺎوره ﻓﺮدی در ﺷﻬﺮ اﺻﻔﻬﺎن، ﭘﺎﻳﺎنﻧﺎﻣﺔ ادامه مطلب…